Ostatnie artykuły

Co jakiś czas dostaję duże ilości nowych zapytań (właśnie zaczął się kolejny okres tego typu 😉 ) dotyczących pozycjonowania, konsultacji czy zdejmowania filtrów. Ponieważ mój blog jest najlepszym (i najbardziej skutecznym) miejscem do tego, aby zakomunikować aktualny stan mojej oferty, chciałam poinformować, że do końca przyszłego roku niestety nie→ Czytaj dalej

Planuję przygotować materiał dotyczący rekrutacji pracowników. W związku z tym mam prośbę do właścicieli firm, aby wypełnili ankietę składającą się z 7 krótkich pytań, a dotyczącą częściowo profilu ich firmy, ale przede wszystkim tego, z czym ich pracownicy radzą sobie najgorzej w pracy oraz czego pracodawcy oczekują od nowo zatrudnianych seowców.

Ankieta→ Czytaj dalej

Temat personalizacji może zahaczać o podstawy, jednak zainspirowana jednym z pytań na PiO postanowiłam omówić go nieco dokładniej.

Czy wyniki lokalne zwracane są tylko dla fraz zawierających nazwę miejscowości? Kiedy warto monitorować pozycje w wynikach globalnych, a kiedy lokalnych? Właśnie temu tematowi poświęciłam dzisiejszy wpis.

Prawo autorskieCzytaj dalej

Wiele mówi się o tym, aby podstawą strategii link buildingu była dywersyfikacja (po jakości, oczywiście). Dotyczy to linkowanych stron docelowych, używanych anchorów i wielu innych elementów, dzięki którym możemy starać się o stosunkowo naturalny profil linków. W dzisiejszym wpisie skupię się na różnicowaniu źródeł linków oraz stron docelowych i zaprezentuję→ Czytaj dalej

„Odzyskiwanie linków” to nic innego, jak:

  • szukanie niepodlinkowanych wzmianek o serwisie lub podpisach osób związanych ze sklepem, np. w wywiadach z właścicielami serwisu;
  • szukanie stron zawierających błędne linki, w tym linki do starych domen, nawet jeśli mają ustawione przekierowanie 301 na obecną;
  • szukanie stron, na których nasze
Czytaj dalej

Dzisiaj chciałabym skłonić Was do refleksji nad podejściem Google do stron emitujących lub do których kierują nienaturalne (wg Google) linki. Zapewne nie będzie łatwo wczuć się nam w rolę osób pracujących przy wyszukiwarkach, ponieważ stoimy po drugiej stronie. Ale spróbujmy chociaż na chwilę zamienić się miejscami i zastanowić się, czy obecna polityka→ Czytaj dalej

Temat filtrów nie schodzi z tapety, od kiedy Google oficjalnie przyznało się do ich nakładania i zaczęło je rozdawać masowo. Bo, jak pamiętamy, 5 czy 10 lat temu Google – wg oficjalnego stanowiska – nie stosowało kar tego typu, nie licząc kilku wyjątków głośnych akcji, np. kary za SWLe dla J.C.Penney. Postanowiłam zatem przeprowadzić krótki → Czytaj dalej

Od czasu do czasu trafiam na pytania klientów dotyczące tego, w jaki sposób mogą oni sprawdzić efekty prac firmy, której zlecili pozycjonowanie. Od razu napiszę, że dla klienta jest lepiej, jeśli zna przynajmniej podstawy naszej pracy. Nie tylko dlatego, aby dał pozycjonerowi pracować w spokoju zamiast po 2 tygodniach dopytywać się o efekty, ale również→ Czytaj dalej

Copyright 2005-2023 SEO blog Lexy. All Right Reserved.