Artykuły w kategorii: Dla klientów

Sukces pozycjonowania każdej strony zależy w pierwszej kolejności od prawidłowego doboru słów kluczowych. Jeśli wystarczająco wcześnie nie dokonamy analizy statystyk i nie zweryfikujemy, czy wybrane frazy są opłacalne, możemy zmarnować czas i pieniądze zainwestowane w przeprowadzoną optymalizację i długotrwały proces pozyskiwania linków. I → Czytaj dalej

Znalezienie firmy SEO to prawdziwe wyzwanie w szczególności dla nieświadomych klientów, którzy dopiero co usłyszeli o tym, że bez wysokich pozycji w Google nic nie zdziałają. Nie wiedzą dokładnie, na czym to polega i jak wybrać odpowiednią firmę do współpracy. Dlatego dzisiaj skupię się na tym, na co powinien zwrócić uwagę przeciętny Kowalski szukający→ Czytaj dalej

Tytuł nieco przewrotny, ale to przez to, że nie dla wszystkich ta informacja jest tak oczywista, jak dla mnie 😉 Przeczytałam właśnie komentarze pod wpisem o Pingwinie. Nie ma ich co prawda wiele, ale każdy skupia się na kolorach i na tym, że nawet Grey Hat SEO narusza wytyczne Google. I to nie pierwszy raz, kiedy czytam „oczywistą oczywistość”. → Czytaj dalej

W zeszłym tygodniu Paweł Strykowski z WhitePress.pl poprowadził dla naszego serwisu SeoStation.pl webinar nt Content Marketingu. Paweł podał zarówno ogólne zasady Content Marketingu, jak i plan działań krok po kroku, który przyjął podczas promocji treści w jego serwisie, podając m.in. budżet na takie działania.
Czytaj dalej

Co jakiś czas dostaję duże ilości nowych zapytań (właśnie zaczął się kolejny okres tego typu 😉 ) dotyczących pozycjonowania, konsultacji czy zdejmowania filtrów. Ponieważ mój blog jest najlepszym (i najbardziej skutecznym) miejscem do tego, aby zakomunikować aktualny stan mojej oferty, chciałam poinformować, że do końca przyszłego roku niestety nie→ Czytaj dalej

Od czasu do czasu trafiam na pytania klientów dotyczące tego, w jaki sposób mogą oni sprawdzić efekty prac firmy, której zlecili pozycjonowanie. Od razu napiszę, że dla klienta jest lepiej, jeśli zna przynajmniej podstawy naszej pracy. Nie tylko dlatego, aby dał pozycjonerowi pracować w spokoju zamiast po 2 tygodniach dopytywać się o efekty, ale również→ Czytaj dalej

Temat brzmi kontrowersyjnie? Bo taki jest, dlatego artykuł ten powinni przeczytać zarówno klienci firm SEO, jak i same firmy w branży. W końcu takie działania wpływają negatywnie na wizerunek nas wszystkich i wzbudzają coraz większą podejrzliwość u klientów, którzy nie chcą być naciągnięci po raz kolejny.

Zacznę od zagadki – znajdźcie różnice na→ Czytaj dalej

W artykule „Dlaczego pozycjonowanie to nie jednorazowa usługa” wspomniałam o tym, w jaki sposób firmy oferujące pozycjonowanie wykorzystują swoje zaplecze i dlaczego po zakończeniu umowy z klientem nie jest ono przekazywane na jego własność. Przypomnijmy sobie, że zaplecze SEO jest wykorzystywane jako pewnego rodzaju powierzchnia reklamowa→ Czytaj dalej

Jednym z głównych problemów firm oferujących pozycjonowanie jest niewielka świadomość klientów na temat tego, co składa się na tę usługę. Zazwyczaj wychodzą oni z założenia, że jest to działanie jednorazowe, którego efekty widać już w trakcie pierwszego miesiąca pracy i które można zakończyć w momencie, gdy strona osiągnie wysokie pozycje – przecież → Czytaj dalej

Copyright 2005-2023 SEO blog Lexy. All Right Reserved.