Ostatnie artykuły

Pisałam niedawno o kanibalizacji słów kluczowych, czyli sytuacji, w której wiele podstron rywalizuje o pozycję dla tej samej frazy ze względu na mało zróżnicowaną optymalizację. Najczęściej problem występuje w przypadku zastosowania identycznych lub bardzo zbliżonych tytułów wielu podstron, a pogłębia się on, jeśli dochodzi do tego niekonsekwentne→ Czytaj dalej

Poniższy post został pierwotnie opublikowany w 2011 r., następnie odświeżony w lutym 2013 r. Najnowsza aktualizacja jest z dnia 24 listopada 2014 r.

W Prolinku zarejestrowałam się w 2011 r. i już wtedy opisałam na blogu pierwsze wrażenia z korzystania z niego. Podobnie jak w przypadku testowania pozostałych polskich giełd linków, tak też tutaj otrzymałam→ Czytaj dalej

Miałam zostawić ten wpis na początek 2015 r., ale po grzebaniu w archiwalnych informacjach stwierdziłam, że powinnam zdążyć z nim jeszcze w tym roku. Pozwólcie, że raz na rok (nie będę już publikować podsumowania tego roku) napiszę coś o sobie 😉 i że razem ze mną wsiądziecie w wehikuł czasu.→ Czytaj dalej

W najbliższym czasie będzie kilka okazji na zdobycie bądź odświeżenie wiedzy podczas szkoleń SEO. Postanowiłam zebrać ich listę i myślę, że wielu z Was zdecyduje się zapisać przynajmniej na jedno z nich.→ Czytaj dalej

W ostatnim czasie zajęłam się aktualizacją recenzji kilku narzędzi, rozpoczynając od WhitePress do publikacji artykułów, a następnie przechodząc do serwisu TextBookers, na którym z kolei można je zamawiać. W obu przypadkach recenzje są jak najbardziej pozytywne i z obu narzędzi korzystam na bieżąco.→ Czytaj dalej

Poniższa recenzja została opublikowana 23 listopada 2013 r. i zaktualizowana w dniu 6 listopada 2014 r. Nowo dodane informacje zostały specjalnie oznaczone jako [dopisane].

Zazwyczaj wstrzymuję się nieco dłużej z recenzjami narzędzi czy serwisów wspomagających pracę przy pozycjonowaniu. Jednak ze względu na prostotę działania Textbookers.com, → Czytaj dalej

Dzisiaj będzie krótka lekcja historii 😉 Zacznijmy od tego, że atrybut rel=”canonical” aktualnie ma pozwalać przede wszystkim na wskazanie preferowanego adresu w przypadku, gdy ten sam zasób jest dostępny pod wieloma adresami URL. Poniżej znajdują się przykłady takich sytuacji:

  • sklep ma podzielone produkty w taki sposób, że część z nich
Czytaj dalej

Na weekendowy wpis wybrałam sobie temat profilów i tego, skąd je podlinkować. Pisząc o profilach nie mam jednak na myśli dziesiątek jak nie setek nieaktywnych kont na forach i w serwisach społecznościowych, bo takie masowe działania nie mają dla mnie sensu. Poza tym, ich moc zazwyczaj nie jest wybitnie duża, więc sama się na nich specjalnie nie skupiam. Ale→ Czytaj dalej

Copyright 2005-2023 SEO blog Lexy. All Right Reserved.