Ostatnie artykuły

Ostatnim tagiem Google, o jakim pisałam był noodp, dzięki użyciu którego Google nie pobierało opisu naszej strony z katalogu DMOZ (oczywiście w przypadku, kiedy strona jest dodana do niego) tylko z kodu strony. Ostatnio pojawiła się wiadomość o nowym tagu, jakim jest unavailable_after, który powinno się stosować wg wzoru:

<META NAME="GOOGLEBOT" CONTENT="unavailable_after:
Czytaj dalej

Ostatnio informowałam o jednej książce o pozycjonowaniu (Pozycjonowanie i optymalizacja stron www), a dzisiaj czas na kolejną – „Marketing z Google. Jak wejść na pierwszą pozycję. Techniki pozycjonowania a spam” P. Kobisa, która zostanie wydana już w czerwcu.

Książka „Marketing z Google. Jak wejść na pierwszą pozycję. Techniki→ Czytaj dalej

Osoby początkujące w pozycjonowaniu zapewne coraz częściej spotykają się z pojęciem zaplecza, ale nie wiedzą czym ono jest i jak je zbudować. Zaplecze to nic innego jak strony, na których pozycjoner umieszcza linki do pozycjonowanych przez siebie stron. Mogą to być strony jego bądź w ostateczności strony znajomych – najważniejsze, aby to od niego zależało,→ Czytaj dalej

Dzisiaj w sprzedaży pojawiła się książka, o której ostatnio pisałam – „Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Jak to się robi.” B. Danowskiego i M. Makaruka. Jej cena to 39,90 zł, a zakupić ją można na stronie www.helion.pl. Po zapoznaniu się z opisem i przykładowym jej rozdziałem wydaje się być interesująca, dlatego ja już dzisiaj→ Czytaj dalej

Po ostatnich zmianach w algorytmie Google, przestały powstawać nowe katalogi i zapleczem stały się strony umożliwiające wstawienie artykułu z linkiem/linkami w treści. Co prawda nie uważam, że katalogi zupełnie straciły swoją moc, jednak jest ona dużo mniejsza i już od dawna powinniśmy się starać o linki w treści. Presell pages to strony stworzone w celu→ Czytaj dalej

Ileż to razy spotkałam się ze stwierdzeniem, że metatagi nie mają znaczenia i nie warto ich umieszczać na stronie, bo… Google nie przykłada do nich wagi.

Po 1 – Google być może nie zwraca uwagi na description i keywords ustalając kolejność wyników.

Po 2 – inne wyszukiwarki przykładają sporą wagę do obu metatagów, więc → Czytaj dalej

Co prawda o zmianach w algorytmie Google pisze się od dość dawna, ale niestety z powodu braku czasu nie nadążam z informowaniem o nich 😉

Jedną z pierwszych zmian, która wywołała burzliwe dyskusje na forach o pozycjonowaniu, była walka z Googlebombs (albo linkbombs) – nagłe linkowanie do stron swoich „ofiar” (głównie polityków) w celu → Czytaj dalej

Na stronie www.webconfs.com znajduje się lista kilkudziesięciu elementów wpływających pozytywnie bądź negatywnie na pozycję naszej strony w różnych wyszukiwarkach, z naciskiem na Google. Poniżej znajduje się skrót najważniejszych z tych elementów. Cyframi z + bądź – zostaną określone „wagi” tych elementów i ich pozytywny/negatywny→ Czytaj dalej

Przyszedł czas na kolejny update GPR. Jeśli chcecie wiedzieć jak sprawdzić PR swojej strony, wejdźcie na www.linkvendor.com. Ten blog dostał PR=3, a strona, na której sprawdzam FSB (czyli strona o CAE dostała PR=4). A jak tam zmiany na Waszych stronach? Zapewne na dniach powstanie masa aukcji na allegro, bo dla niektórych PR to wszystko. Jeśli ktoś z Was jest→ Czytaj dalej

Copyright 2005-2023 SEO blog Lexy. All Right Reserved.