Wyindeksowanie podstrony z Google – sposób 1-szy

Kilka miesięcy temu opublikowano informację o nowym sposobie na wyindeksowanie z Google wybranych podstron, np. w przypadku gdy są to czasowe oferty. Mowa oczywiście o metatagu unavailable-after, który mam zamiar przetestować na jednej ze swoich stron. Wybór padł na prawie czteroletnią stronę, która i tak w najbliższym czasie miała mi posłużyć do testów – Ring Rasen – czyli podstrona jednej z części serii filmu „Ring”, która od dawna jest zaindeksowana. Został na niej wstawiony kod:

<META NAME="GOOGLEBOT" CONTENT="unavailable_after: 15-Jan-2008
00:00:00 EST">

więc zapraszam na bloga za tydzień, o ile do tej pory zdąży na nią wpaść jakiś bot 😉 Wyniki zostaną opisane w tym temacie.

//edytowane 27 stycznia

W Google znajduje się w tej chwili kopia wspomnianej podstrony z dnia 20 stycznia. Jak widać, póki co metatag nie zadziałał. Spróbuję jeszcze raz zmieniając datę na 15 lutego, ponieważ wcześniej prawdopodobnie pierwsza nowa kopia pojawiła się dopiero po dacie, w której strona miała zostać wyindeksowana.

//edytowane 16 lutego

Od momentu ostatniej edycji wpisu do dzisiaj Google kilka razy aktualizowało kopię wspomnianej podstrony, a jednak nie wyindeksowało jej wczoraj, czyli 15 lutego. Czas na testowanie innych sposobów na wyindeksowanie 😉

//edytowane 2 sierpnia

Zdążyłam już zapomnieć o teście i dopiero kilka dni temu zauważyłam, że podstrona w końcu została wyindeksowana 😉 Zdjęłam już z niej ten meta, więc pewnie tylko w najbliższym czasie można będzie sprawdzić efekt.

KATEGORIE: Pozycjonowanie stron, Testy SEO
Comments (1)

🙂 Pisz częściej!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Copyright 2005-2023 SEO blog Lexy. All Right Reserved.