Nowy tag Google – unavailable_after

Ostatnim tagiem Google, o jakim pisałam był noodp, dzięki użyciu którego Google nie pobierało opisu naszej strony z katalogu DMOZ (oczywiście w przypadku, kiedy strona jest dodana do niego) tylko z kodu strony. Ostatnio pojawiła się wiadomość o nowym tagu, jakim jest unavailable_after, który powinno się stosować wg wzoru:

<META NAME="GOOGLEBOT" CONTENT="unavailable_after: 25-Aug-2007
15:00:00 EST">

Tag ten pozwala poinformować robota Google o tym, aby wyindeksował stronę bądź tylko konkretną podstronę określonego dnia. Tag unavailable_after przyda się głównie na stronach z czasowymi ofertami promocyjnymi (strony hoteli, szkół językowych, konkursów itp.). Usunięcie takiej strony z indeksu Google powinno zająć ok. dnia. Więcej informacji można znaleźć na oficjalnym blogu Google znajdującym się pod adresem googleblog.blogspot.com/2007/07/robots-exclusion-protocol-now-with-even.html.

KATEGORIE: Pozycjonowanie stron

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Copyright 2005-2023 SEO blog Lexy. All Right Reserved.