Ostatnim tagiem Google, o jakim pisałam był noodp, dzięki użyciu którego Google nie pobierało opisu naszej strony z katalogu DMOZ (oczywiście w przypadku, kiedy strona jest dodana do niego) tylko z kodu strony. Ostatnio pojawiła się wiadomość o nowym tagu, jakim jest unavailable_after, który powinno się stosować wg wzoru:
<META NAME="GOOGLEBOT" CONTENT="unavailable_after: 25-Aug-2007
15:00:00 EST">
Tag ten pozwala poinformować robota Google o tym, aby wyindeksował stronę bądź tylko konkretną podstronę określonego dnia. Tag unavailable_after przyda się głównie na stronach z czasowymi ofertami promocyjnymi (strony hoteli, szkół językowych, konkursów itp.). Usunięcie takiej strony z indeksu Google powinno zająć ok. dnia. Więcej informacji można znaleźć na oficjalnym blogu Google znajdującym się pod adresem googleblog.blogspot.com/2007/07/robots-exclusion-protocol-now-with-even.html.