Brandle.pl (nowa odsłona)

Narzędzie dla agencji PR

Szczegóły we wpisie: Brandle.pl - Narzędzia PR ...

Adres narzędzia: www.brandle.pl

Monitorowanie efektów pracy firmy SEO

  • Artykuł opublikowany 15.04.2014 (11:20) przez Lexy

Od czasu do czasu trafiam na pytania klientów dotyczące tego, w jaki sposób mogą oni sprawdzić efekty prac firmy, której zlecili pozycjonowanie. Od razu napiszę, że dla klienta jest lepiej, jeśli zna przynajmniej podstawy naszej pracy. Nie tylko dlatego, aby dał pozycjonerowi pracować w spokoju zamiast po 2 tygodniach dopytywać się o efekty, ale również po to, aby klient był w stanie samodzielnie sprawdzić, czy pozycjoner wykonuje swoją pracę solidnie, czy też idzie na łatwiznę. W końcu efektem jego pracy może być zarówno wbicie się na topowe pozycje i zwiększenie ruchu z wyszukiwarek, jak i… jego całkowita utrata po nałożeniu filtra. Czytaj całość »

White vs. Black – który kolor wybrać i dlaczego ma to być White Hat SEO

  • Artykuł opublikowany 24.03.2014 (10:38) przez Lexy

Taki oto temat zaproponowano w jednej z ankiet jako pomysł na wpis na blogu :) White i Black Hat SEO zazwyczaj odnoszą się do kwestii linkowania strony, a znacznie rzadziej do jej optymalizacji. Po prostu rzadko spotyka się strony, na których ryzykuje się technikami typu ukrywanie tekstu (głównie w postaci powtórzonych keywordów), cloacking itp., z kolei przy linkowaniu ze świeczką można szukać serwisów, które nadają się do pokazania jako przykład zgodnych z wytycznymi jakościowymi Google (o ile takie strony w ogóle istnieją ;) ) Czytaj całość »

[18 marca 2014] Aktualizacja kursu SEO

  • Artykuł opublikowany 20.03.2014 (12:48) przez Lexy

Kurs pozycjonowaniaWe wtorek zaktualizowałam swój kurs pozycjonowania dla początkujących, który rozrósł się już do 109 stron. Jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego, dlatego tym bardziej zachęcam do zapisów na www.lexy.com.pl/blog/mailowy-kurs-pozycjonowania.
Wiedza zawarta w materiale pozwoli opanować solidne podstawy pozycjonowania począwszy od doboru słów kluczowych, przez optymalizację strony, a skończywszy na obszernym opisie sposobów linkowania… a to jeszcze nie wszystko. Czytaj całość »

Recenzja WhitePress.pl

  • Artykuł opublikowany 19.03.2014 (14:27) przez Lexy

W ostatnim czasie postanowiłam poświęcić chwilę na prześwietlenie działania WhitePress. W skrócie, jest to serwis pośredniczący w zamawianiu artykułów w serwisach tematycznych. Mogą to być albo artykuły sponsorowane (np. prezentacja narzędzia lub artykuł tematyczny z krótką wzmianką o charakterze promocyjnym), albo tzw. artykuły eksperckie, czyli wysokiej jakości teksty specjalistyczne, które można wykorzystywać do promocji (w stopce można zamieścić informację o autorze, w tym imię i nazwisko, informacja o tym gdzie pracuje i jak duże ma doświadczenie). WhitePress Czytaj całość »

(Nie)świadome depozycjonowanie – o co chodzi?

  • Artykuł opublikowany 19.03.2014 (11:02) przez Lexy

(Nie)świadome depozycjonowanie - o co chodzi?Temat depozycjonowania poruszałam ostatnio w artykule sprzed roku, jednak postanowiłam po raz kolejny zwrócić uwagę na dość istotną – przynajmniej w moim odczuciu – kwestię związaną z nieświadomymi działaniami i ich rezultatem. Czytaj całość »

Nowy, innowacyjny SWL

  • Artykuł opublikowany 12.03.2014 (11:37) przez Lexy

innowacjaWśród narzędzi na rynku mamy obecnie m.in. systemy wymiany linków oraz giełdy linków. SWLe umożliwiają pozyskiwanie linków dzięki punktom, które można zakupić albo zarobić poprzez emitowanie linków systemu na swoich stronach. Z kolei aby korzystać z giełd linków, trzeba zapłacić. Innowacją w systemie, o którym chcę napisać, jest połączenie funkcjonalności obu tych narzędzi i duża kontrola w tym, gdzie te linki się wyświetlają. Czytaj całość »

Nowe programy w TV = nowe pomysły na zaplecze na czasie!

  • Artykuł opublikowany 03.03.2014 (14:50) przez Lexy

sezonowoscZ początkiem marca startują zupełnie nowe programy telewizyjne albo kolejne sezony programów, które doskonale już znamy. Po samym Google Trends widać rosnącą popularność dla nazw niektórych programów, a co ważniejsze, zazwyczaj są im poświęcone tylko oficjalne serwisy plus ewentualnie 1-2 blogi. Mamy zatem niewielką konkurencję oraz możliwość zebrania ciekawego ruchu dzięki frazom, które szybko uda się wbić na topowe pozycje. Poniżej przedstawiam kilka pomysłów zależnych od tematyki strony pozycjonowanej. Czytaj całość »

Przyjmuję zapisy na SEO rabaty

  • Artykuł opublikowany 27.01.2014 (14:40) przez Lexy

Zapisy na SEO rabaty3 lutego startuje nowy, darmowy newsletter z cotygodniowymi SEO rabatami. Będą one dotyczyły szkoleń, narzędzi, list (profile, katalogi firm, stron itp.), usług linkowania oraz innych produktów i usług, z których korzysta każdy seowiec. Link do zapisów: www.lexy.com.pl/blog/seo-rabaty (dostępny także z menu po prawej).
Czytaj całość »

Jaki rodzaj pracy wybiera seowiec?

  • Artykuł opublikowany 15.01.2014 (15:05) przez Lexy

Wybór rodzaju pracyJakiś czas temu na PiO (wybaczcie, ale nie pamiętam, w którym temacie dokładnie) rozpoczęła się rozmowa na temat tego, jaką pracę wybiera sobie osoba, która naprawdę zna się na SEO. Padło kilka propozycji, jednak moim zdaniem mniej istotne jest to, czy ktoś jest dobry w SEO, a bardziej to, jaki rodzaj pracy odpowiada danej osobie. Czytaj całość »

Ankieta na temat bloga [aktualizacja - dodanie wyników]

  • Artykuł opublikowany 31.12.2013 (08:21) przez Lexy

Już tylko godziny dzielą nas od Nowego Roku, a ja postanowiłam, że jest to dobry moment na podsumowanie aktywności na moim blogu w 2013 r. Tym samym proszę Was o poświęcenie dosłownie chwili na wypełnienie ankiety dostępnej w serwisie webankieta.pl. Dzięki temu będziecie mieli wpływ na to, w jakim kierunku będę rozwijać swojego bloga i jakie tematy będę na nim poruszać.
Czytaj całość »