Ostatnie artykuły

W artykule poruszam temat usług osób/firm realizujących korektę tekstu pod kątem jego poprawności językowej. Co korektor powinien wiedzieć o SEO, aby agencja nie obawiała się pogorszenia stopnia optymalizacji tekstu pod kątem najważniejszych słów kluczowych?
Osoba początkująca w SEO może odnieść wrażenie, że działania związane z pozycjonowaniem lokalnym są zupełnie odmienne od tych dotyczących bloga, serwisu e-commerce lub innej strony o zasięgu ogólnokrajowym. W artykule tym opisuję zarówno różnice, jak i podobieństwa.
Postanowiłam opublikować (niezbyt :) ) krótkie podsumowanie roku 2020 r. Dotyczy ono zarówno spraw zawodowych, jak i prywatnych, chociaż w tym roku z racji tzw. home-office granica między tymi sprawami się zacierała.

COVID-19 na tyle mocno dał popalić wielu branżom, że nie powinna nas dziwić rosnąca liczba CV od osób, które chcą się przebranżowić. Osoby, które – ze względu na specyfikę swojej pracy – nie mogły wykonywać jej zdalnie, musiały na co dzień mieć styczność z klientami, nie zawsze stosującymi się do obowiązującego reżimu sanitarnego, co wiązało→ Czytaj dalej

25 września 2020 r. odbyła się pierwsza on-line’owa edycja semKRK. W ciągu 5 godzin mogliśmy wysłuchać 9 prezentacji na tematy związane z copywritingiem, kampaniami Google Ads, optymalizacją kanału YouTube czy kampaniami link buildingowymi połączonymi bardzo sprytnie z działaniami PRowymi – takie mięsko lubię najbardziej 😉 U mnie niestety→ Czytaj dalej

Gravitec to jedno z narzędzi do realizowania kampanii web push, czyli do wysyłki powiadomień push wyświetlanych na ekranach przeglądarek internetowych, oczywiście po wcześniejszym uzyskaniu zgody przez użytkownika. Powiadomienia tego typu mogą pomóc nam mocniej angażować użytkowników odwiedzających nasze strony, do których nie jesteśmy w stanie→ Czytaj dalej

Copyright 2005-2023 SEO blog Lexy. All Right Reserved.