Przewodnik Google dla webmasterów

Making the Most of Your Content: A Publisher’s Guide to the WebPrzewodnik Google zatytułowany Making the Most of Your Content: A Publisher’s Guide to the Web opisuje pokrótce działanie tej wyszukiwarki, a także zawiera wskazówki dotyczące tego, jak sprawić, aby Twoja strona była lepiej widoczna w wynikach wyszukiwania. Z książki tej można się również dowiedzieć, jak kontrolować do czego mają dostęp Googleboty, a także jakie są różnice w zastosowaniu do tego celu metatagów oraz pliku robots.txt.

Wśród porad odnośnie do poprawy widoczności strony w Google, nacisk położony jest oczywiście na ciekawą treść na stronie, a także możliwość komentowania jej przez użytkowników, a więc najlepiej pod tym względem wypadają serwisy społecznościowe i blogi. Zalecane jest również korzystanie z narzędzi webmastera w celu śledzenia, jakie frazy generują największy ruch na stronie. Pod koniec znajduje się krótki słowniczek.

To i wiele więcej znajduje się w poradniku, który można ściągnąć stąd.

KATEGORIE: Książki, Pozycjonowanie stron
Comments (1)

Tego właśnie szukałem 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Copyright 2005-2023 SEO blog Lexy. All Right Reserved.