Zgodnie z tym, co napisałam w podsumowaniu kończącego się już roku, pojawienie się w menu zakładki „oferta” oznacza, że jestem gotowa do tego, aby wrócić do intensywnej pracy 😉→ Czytaj dalej
Artykuły w kategorii: Pozycjonowanie stron
Przyszedł czas na kolejne podsumowanie… tym razem wyjątkowo wcześnie, ale po prostu mam nadzieję, że nic już się w żadnej z opisanych poniżej spraw nie zmieni. Od razu napiszę, że z tego roku (a przynajmniej z jego większej części) nie jestem zadowolona. Głównym winowajcą było w tym przypadku… zdrowie :/ ale o tym później.→ Czytaj dalej
Możliwości zdobycia linków ze stron z wysokim PR są różne… od tych białych, przez trochę ciemniejsze aż do czarnych. Spodobała mi się definicja poszczególnych kolorów zaproponowana przez Marcina Duraja (mkane) w prezentacji z RadomIT 5 „Czarno-białe pozyskiwanie linków„, według którego białe sposoby pozyskiwania linków to te, → Czytaj dalej
Dzisiaj będę marudna i to nawet bardzo… Od kilku tygodni czytam na blogach i forach o kolejnych zmianach wizualnych w Google i nie zdążyłam się przyzwyczaić do jednej, a już wprowadzali kolejną.
Zaczęło się od tego, że Google → Czytaj dalej
SEM Specialist to nowy kwartalnik poświęcony w całości tematyce marketingu w wyszukiwarkach. Jego pierwszy numer wyszedł w dniu 18 października 2010 r. w wersji PDF, o czym zostaliśmy poinformowani zarówno na forach dyskusyjnych, jak i w serwisach branżowych. Wywołał on spore zainteresowanie, pojawiły się też pytania ze strony czytelników. Redaktorem→ Czytaj dalej
Na rynku pojawił się nowy kwartalnik poświęcony tematyce marketingu w wyszukiwarkach. „SEM Specialist” kierowany jest głównie do agencji interaktywnych i firm posiadających samodzielne działy marketingu. Wydawany on będzie w cyklu kwartalnym, a czytelnicy będą go otrzymywać drogą mailową. Redaktorem naczelnym magazynu jest Leszek→ Czytaj dalej
W dniu wczorajszym Bing ogłosił integrację z Facebookiem, która ma na celu dodanie w wynikach wyszukiwania informacji pochodzących z tego serwisu. Funkcja o nazwie „Instant Personalization” pozwoli na pobieranie danych o użytkownikach FB, w tym m.in. informacje o tym, co „zalajkowali”. → Czytaj dalej
tym razem w moim życiu 😉 a konkretnie w rozdziale pod tytułem „Kariera zawodowa„. Na każdego z nas przychodzi czas, kiedy chce:→ Czytaj dalej
Na forach głośno jest ostatnio o sporym zamieszaniu w SERPach i tradycyjnie zdania na temat jakości wyników są podzielone. Jedni twierdzą, że wyniki się zepsuły, a zdaniem innych Google zaczęło całkowicie ignorować linki systemowe. O zmianach w algorytmie pisał także Jacek Biernacki, którego bardziej przekonuje druga teza:→ Czytaj dalej
Dzisiaj na rozluźnienie mam parę śmiesznych fotek. W pierwszej kolejności zobaczmy, jak prezentują się serpy w języku… pirackim i hakerskim.
Wyniki wyszukiwania po piracku
Jak poinformowało dzisiaj Google na swoim blogu, od dzisiaj w Google.pl jest dostępne Google Instant.
→ Czytaj dalejGoogle Instant bierze pod uwagę to, co zacząłeś wpisywać w pole wyszukiwania, przewiduje najbardziej prawdopodobne uzupełnienie i w czasie rzeczywistym wyświetla rezultaty — wyszukiwanie jest sprawniejsze, szybsze i bardziej interaktywne
Tym razem zanim napiszę coś od siebie, chciałabym poznać zdanie czytelników tego bloga na temat mocy poszczególnych elementów wpływających na moc słów zawartych w title. Często na forach powtarza się, że im krótszy tytuł, tym większa moc słów w nim zawartych albo że warto powtarzać najważniejsze słowo 2-3 razy. Pytanie jest następujące:→ Czytaj dalej
Dzisiaj Google ogłosiło uruchomienie Google Instant – nowego interfejsu wyszukiwarki, który wyświetla wyniki jeszcze w trakcie pisania zapytania. Oto jak Google opisuje wprowadzone zmiany:
→ Czytaj dalejInstant bierze pod uwagę to, co dotychczas wpisałeś, przewiduje najbardziej prawdopodobne uzupełenienie i w czasie rzeczywistym wyświetla rezultaty
Dotychczas nad wynikami organicznymi można było znaleźć maksymalnie 3 reklamy Adwordsowe. Wygląda jednak na to, że Google dla niektórych zapytań zaczęło wyświetlać aż 4 linki sponsorowane. → Czytaj dalej