Ostatnie artykuły

Ponad 2 lata temu wybrałam się na szkolenie Google AdWords, o którym pisałam tutaj. Właśnie skończyłam oglądanie nagrania materiału ze szkolenia na tym samym poziomie (średniozaawansowanym), które odbyło się w ostatnich miesiącach, a tym samym uwzględnia wszelkie zmiany w interfejsie i funkcjonalnościach tego systemu. → Czytaj dalej

W dniu dzisiejszym wystartował konkurs SEO (Master of SEO 2011), który zakończy się o północy 4 kwietnia 2011 r. Domeny, które mogą brać w nim udział, muszą być zarejestrowane najwcześniej dzisiaj, nie mogą mieć historii ani nie mogą być przechwycone. Ponieważ jednak dozwolone są wszelkie techniki, zapewne → Czytaj dalej

Przyszedł czas na kolejne podsumowanie… tym razem wyjątkowo wcześnie, ale po prostu mam nadzieję, że nic już się w żadnej z opisanych poniżej spraw nie zmieni. Od razu napiszę, że z tego roku (a przynajmniej z jego większej części) nie jestem zadowolona. Głównym winowajcą było w tym przypadku… zdrowie :/ ale o tym później.→ Czytaj dalej

Dzisiaj będę marudna i to nawet bardzo… Od kilku tygodni czytam na blogach i forach o kolejnych zmianach wizualnych w Google i nie zdążyłam się przyzwyczaić do jednej, a już wprowadzali kolejną.

Zaczęło się od tego, że Google → Czytaj dalej


SEM Specialist to nowy kwartalnik poświęcony w całości tematyce marketingu w wyszukiwarkach. Jego pierwszy numer wyszedł w dniu 18 października 2010 r. w wersji PDF, o czym zostaliśmy poinformowani zarówno na forach dyskusyjnych, jak i w serwisach branżowych. Wywołał on spore zainteresowanie, pojawiły się też pytania ze strony czytelników. Redaktorem→ Czytaj dalej

Na rynku pojawił się nowy kwartalnik poświęcony tematyce marketingu w wyszukiwarkach. „SEM Specialist” kierowany jest głównie do agencji interaktywnych i firm posiadających samodzielne działy marketingu. Wydawany on będzie w cyklu kwartalnym, a czytelnicy będą go otrzymywać drogą mailową. Redaktorem naczelnym magazynu jest Leszek→ Czytaj dalej

W dniu wczorajszym Bing ogłosił integrację z Facebookiem, która ma na celu dodanie w wynikach wyszukiwania informacji pochodzących z tego serwisu. Funkcja o nazwie „Instant Personalization” pozwoli na pobieranie danych o użytkownikach FB, w tym m.in. informacje o tym, co „zalajkowali”. → Czytaj dalej

Copyright 2005-2023 SEO blog Lexy. All Right Reserved.