Ostatnie artykuły

Dotychczas Googlowe narzędzia dla webmasterów pokazywały informacje o błędach na stronie w zakładce „Diagnostyka” widocznej po wejściu w profil wybranej strony. Po zmianach, w przypadku gdy Googlebot napotka wyjątkowo dużą ilość podstron, do których nie ma dostępu, otrzymamy wiadomość na konto Google Webmaster Tools. → Czytaj dalej

Całkiem niedawno pojawiły się pierwsze doniesienia o tym, że Yahoo! prawdopodobnie zaczął już testowanie silnika Binga, chociaż padły też podejrzenia o zwykły błąd powodujący dziwne zmiany w pozycjach. Na webmasterworld.com rozwinęła się rozmowa na temat tego, czy wyniki Yahoo! i Bing będą połączone czy też Yahoo! w całości przesiądzie się na nowy silnik.→ Czytaj dalej

„Godzina dziennie z SEO” autorstwa Jennifer Grappone i Gradiva Couzin to niestety jedna z pozycji na temat pozycjonowania, której nie mogę polecić nawet mocno znudzonym osobom, które chcą sięgnąć po jakąkolwiek książkę. Przede wszystkim omawia ona nie tylko temat SEO, ale także kampanii PPC, chociaż tego można się było dowiedzieć po zapoznaniu→ Czytaj dalej

Niedawno natknęłam się na posta na temat problemów Google z przekierowaniami 301. Wynika z niego, że wyszukiwarka z powrotem indeksuje przekierowywane adresy ignorując przekierowanie, przez co zdarzają się sytuacje, w których ta sama zawartość jest zaindeksowana pod dwoma adresami (z „www” i bez „www” na początku).→ Czytaj dalej

Komenda site:domena.pl może wskazywać 0 i nie oznaczać bana w kilku przypadkach. Najczęściej z sytuacją taką spotykamy się w przypadku nowych stron, które w zależności od DC z jakimi się łączymy, raz są zaindeksowane, a innym razem nie. Dlatego właśnie zmiany w site dla nowych stron nie powinny nikogo martwić.

Tym razem jednak pytanie dotyczy starych stron,→ Czytaj dalej

Niedziela jest dobrym dniem na nadrabianie zaległości na blogu i dokładną analizę błędów na stronach. Temat duplicate content jest jednym z tych, które ostatnimi czasy interesują mnie najbardziej, a dzisiaj znalazłam na jednej ze swoich stron błędy polegające na indeksowaniu wyników sortowania :/ Będzie to więc kolejny post z serii „Nauka na moichCzytaj dalej

Dotychczas rozmawiając o różnicy w dostrzeganiu przez internautów wyników organicznych i płatnych, opieraliśmy się na Złotym Trójkącie Google (screen poniżej), który nie dość, że jest dość przestarzały, to nie uwzględnia ani dodatkowych wyników (np. mapek Google), ani płatnych wyników w górnej sekcji. W styczniowym „Marketingu w Praktyce”→ Czytaj dalej

Copyright 2005-2023 SEO blog Lexy. All Right Reserved.