Artykuły w kategorii: Pozycjonowanie stron

W tym tygodniu Google wprowadza nowy czynnik wpływający na pozycję strony. W przeciwieństwie do ostatnich zmian algorytmu, tym razem wyszukiwarka faktycznie zrobiła krok w kierunku poprawy wyników wyszukiwania. Mianowicie, chodzi o obniżenie pozycji serwisów, dla których wielokrotnie zgłaszano naruszenia praw autorskich.

Starting next week, we

Czytaj dalej

Wczoraj przed południem na Gooogle+ można było porozmawiać z Johnem Muellerem, którego lubię za to, że zamiast powtarzać w kółko slogany o dobrej jakościowo treści itp., dzieli się z webmasterami technicznymi wskazówkami dotyczącymi prac nad stronami. Już kiedyś na blogu opublikowałam zestawienie ciekawostek, których John był autorem, a teraz przedstawię→ Czytaj dalej

Przez tegoroczne zmiany algorytmu Google, w szczególności te dotyczące ostrych kar za backlinki, dochodzę do wniosku, że w zbyt dużym stopniu cierpią na nich internauci. Sposób linkowania strony nie wpływa przecież na jej jakość, a zmiana (oficjalnego) stanowiska Google w tej sprawie daje sporo możliwości do zaszkodzenia konkurencji, o co wielu webmasterów→ Czytaj dalej

W dotychczasowej pracy nad optymalizacją stron internetowych pod kątem SEO wielokrotnie spotykałam się z sytuacjami, w których prace optymalizacyjne miały być wykonane dopiero po publikacji strony w internecie. O ile w przypadku niewielkich stron statycznych zalecane zmiany mogły być wprowadzone dość sprawnie, o tyle przy sklepach internetowych → Czytaj dalej

Google nie chce dać za wygraną osobom, które nie chcą się podporządkować wytycznym tej wyszukiwarki. Nie zdążyliśmy jeszcze w pełni ochłonąć po zmianie algorytmu zwanej Pinguin Update, a tu kolejny news – ręczne kary dla stron linkowanych z SWLi. Każda bardziej widoczna zmiana w wynikach wyszukiwania skutkuje wysypem wpisów na blogach i forach,→ Czytaj dalej

W styczniu dowiedzieliśmy się o podjęciu przez Google działań mających na celu ukaranie popularnych serwisów decydujących się na stosowanie niezalecanych przez wyszukiwarkę metod zdobywania linków. Jak zwykle, chodziło o linki kupione czy też pochodzące z systemów wymiany linków. Jednymi z ofiar tej ręcznej akcji były polskie porównywarki, jak się→ Czytaj dalej

Tak brzmi tytuł wpisu na blogu Google, który dotyczy najnowszych zmian w algorytmie (tzw. webspam algorithm update). Oryginalny post napisany przez Matta Cutts’a został opublikowany wczoraj, 24 kwietnia, a update jest zapowiadany na najbliższe dni i ma dotyczyć ok. 5% polskich zapytań. Głównym celem zmiany jest obniżenie pozycji stron naruszających→ Czytaj dalej

Od początku mojej zabawy z pozycjonowaniem lubiłam fora jako źródło wartościowych linków. Przede wszystkim większość projektów, jakimi dotychczas się zajmowałam, to nasze projekty firmowe lub serwisy firmy, dla której pracowałam. Tym samym, w takich przypadkach zależało mi nie tylko na poprawie pozycji, ale generalnie na generowaniu ruchu z różnych→ Czytaj dalej

W komentarzach do ostatniego wpisu polecono mi skorzystanie z serwisu SEOtxt, co też uczyniłam. W skrócie – w serwisie można m.in. zlecić przygotowanie tekstu lub kupić gotowe paczki tekstów na wybrany temat. Dodatkowymi usługami są: publikacja tekstów w sieci prywatnych precli i zakup multikodów do katalogów. W artykule tym skupię się na usługach→ Czytaj dalej

Textmarket to giełda treści, z której można pobrać gotowe, unikalne artykuły, wybrane na podstawie określonych kryteriów. Copywriterzy zarejestrowani w serwisie mogą wrzucać dowolne teksty, które zostawią wystawione na sprzedaż, albo zgłaszać się do wykonania zleceń, już w oparciu o konkretne wytyczne. Postanowiłam zarejestrować się i sprawdzić,→ Czytaj dalej

Copyright 2005-2023 SEO blog Lexy. All Right Reserved.