Artykuły w kategorii: Pozycjonowanie stron

Niedawno wspomniałam o najnowszej pozycji z dziedziny e-marketingu, jaką jest książka Twój biznes w internecie. Podręcznik e-marketingu przygotowana przez zespół MaxROY.com, a wydana przez Axel Springer Polska. Egzemplarz recenzyjny dostałam ponad tydzień temu, ale dopiero w ten weekend mogłam usiąść do czytania. Muszę przyznać, że do książki byłam→ Czytaj dalej

Zespół MaxROY.com dosłownie godzinę temu powiadomił na łamach Sprawnego Marketingu o książce, nad którą pracowali przez 2 miesiące i która została wydana w aż 20 tys. egzemplarzy. „Twój biznes w internecie. Podręcznik e-marketingu” ma być dostępna praktycznie w każdym kiosku w cenie 24,90 zł. → Czytaj dalej

Google uruchomiło tzw. Google Social Search, którego zadaniem będzie wyświetlanie dodatkowych wyników wyszukiwania w oparciu o wypowiedzi znajomych. Mówiąc wprost, szukając np. recenzji filmu „Weronika postanawia umrzeć„, w serpach znajdę także wypowiedź koleżanki, która w jednym z serwisów dodała opinię na jego temat. Powstaje jednak→ Czytaj dalej

Postanowiłam ponownie poruszyć temat wyboru agencji SEO ze względu na to, że dość często otrzymuję zapytania dotyczące zlecenia mi pozycjonowania, które jestem zmuszona odrzucać. Na pytania o to, czy mogę polecić kogoś z branży, również odpowiadam negatywnie, w związku z czym napiszę, czym sama bym się kierowałabym gdybym poszukiwała pozycjonera. Od→ Czytaj dalej

Jakiś czas temu na PiO ktoś spytał o to, jak tak naprawdę wygląda praca pozycjonera? Czy to tylko ciągłe zdobywanie linków? Co (w przypadku pracy na etacie, bo głównie tego dotyczyła rozmowa) można robić przez te 8 godzin każdego dnia? Postaram się więc opisać w punktach, jak wygląda praca nad stroną od momentu, kiedy powstaje pomysł na serwis. Pisałam już o → Czytaj dalej

W zeszłym roku pisałam dość ogólnie na temat tego, dlaczego moim zdaniem warto tworzyć dobre strony. Postanowiłam poruszyć ten temat ponownie głównie ze względu na to, że zajmuję się w większości swoimi stronami, dlatego nawet w przypadku zaplecza chcę wyciągnąć z niego coś więcej niż tylko możliwość wstawienia linków pozycjonujących. Zależy mi na tym,→ Czytaj dalej

W ciągu kilku ostatnich miesięcy trwały prace nad wprowadzeniem sporych zmian w algorytmie wyszukiwarki Google (tzw. Caffeine Update). Już w tej chwili można zapoznać się z próbką działania pod adresem www2.sandbox.google.com, jednak nie wszystko zostało jeszcze zamknięte na ostatni guzik, dlatego Google → Czytaj dalej

Kilka miesięcy temu Microsoft wypuścił wyszukiwarkę Bing.com, która na pierwszy rzut oka zwraca podobnej jakości wyniki do Google. Od razu pojawiły się rozmowy na temat tego, czy będzie ona w stanie konkurować z Google, na co szanse z pewnością zwiększą się po zawarciu 10-letniego kontraktu pomiędzy firmami Microsoft i Yahoo! który ma obowiązywać najpóźniej→ Czytaj dalej

Dzisiaj bardzo króciutki, szybki wpis, który niestety publikuję ze sporym opóźnieniem. Google planuje wprowadzić zmiany w linkach z wyników wyszukiwania. W tej chwili zaczynają się one od google.pl/search, a po zmianie będą zaczynały się od google.pl/url, przy czym w całym linku znajdzie się miejsce na zapisanie, na której pozycji znajdowała się dana→ Czytaj dalej

…czyli tym razem moja wersja 😉 Zacznę od tego, że do typowych precli już nawet nie chce mi się nic dodawać. Bardzo często tracą PR albo są banowane, a przede wszystkim nie mają nawet najmniejszej wartości dla przeciętnego internauty, więc nic dziwnego, że Google za nimi nie przepada. Niektóre z artykułów ciężko jest nawet przełożyć na język polski, a → Czytaj dalej

Od dość dawna postępuję w podobny sposób w przypadku gdy chcę wystartować ze sporym serwisem, którego budowa wymaga trochę czasu. Pomyślałam, że ktoś może być obecnie w podobnej sytuacji i skorzysta z tego, co okazało się być najlepszym sposobem na to, aby zadbać o stronę jeszcze przed jej powstaniem. Zapewne większość nie traci czasu i już to stosuje, ale → Czytaj dalej

Bodajże 1 kwietnia 2009 w Google.pl dodano funkcję „manipulacji” wynikami wyszukiwania w sytuacji gdy jest się zalogowanym na swoje konto Google. Tak jak to dotychczas było możliwe w Google.com, tak teraz również w polskich wynikach można zmieniać strzałeczkami pozycje stron, w tym również usuwać te, których tam nie chcemy (w moim przypadku→ Czytaj dalej

Copyright 2005-2023 SEO blog Lexy. All Right Reserved.