W ostatnim artykule o mitach SEO wspomniałam o tym, że Google zlicza linki z niezaindeksowanych stron (z metatagiem noindex). Ciekawiło mnie, czy takie linki są traktowane w identyczny sposób jak te z pozostałych stron i – jak się okazało – tak właśnie jest, a więc również za nie można dostać filtr.→ Czytaj dalej
Artykuły w kategorii: Case study
Postanowiłam wznowić publikację cyklu artykułów „Mity SEO„, który rozpoczęłam 2 lata temu na Sprawnym Marketingu. Uznałam, że jest to całkiem ciekawa forma prezentowania wyników testów i mam nadzieję, że również Wam przypadnie ona do gustu. Tak więc, zaczynam zabawę w pogromczyni mitów SEO 😉 Na pierwszy ogień idą linki z niezaindeksowanych→ Czytaj dalej
W dzisiejszym wpisie opiszę działanie systemu pozwalającego na monitorowanie, gdzie zostały wykorzystane treści z naszej strony. Mowa o narzędziu dostępnym pod adresem Tynt.com. Jego działanie polega na tym, że dzięki wstawieniu na stronie specjalnego kodu, przy każdym skopiowanym i wklejonym na innej stronie fragmencie treści, zostanie do niego → Czytaj dalej
Ręka do góry, który z właścicieli stron nigdy nie spotkał się z sytuacją, kiedy to bez jego zgody „pożyczono” od niego teksty? Oj, coś wiele tych rąk nie widzę… Problem kradzieży treści ze stron to standard, pytanie tylko – co w takiej sytuacji zrobić? Są tacy, którzy sprawę zignorują i uznają, że szkoda czasu na zabawę w detektywa → Czytaj dalej
Jakiś czas temu pisałam o tym, jak przez swój błąd wszystkie subdomeny jednej z moich domen wyleciały z indeksu. Ponieważ miałam małe zamieszanie z ustawieniami niektórych stron (np. przekierowania 302 zamiast 301 itp.), poprawiłam wszystko co się dało i zgłosiłam stronę do ponownego rozpatrzenia. Ku mojemu zdziwieniu dowiedziałam się, że strona jest→ Czytaj dalej
Startując z nowym projektem i szukając jak największej liczby źródeł linków, powinniśmy w pierwszej kolejności zainteresować się katalogami startupów. Niestety nie ma zbyt wiele polskich stron tego typu, ale na szczęście te, z których możemy skorzystać, przyniosą nam korzyści zarówno pod kątem SEO, jak i skutecznego ruchu. Ponieważ w przypadku reklamowanej→ Czytaj dalej
Dzisiaj zauważyłam problem z jedną domeną (a dokładniej z domeną i jej wszystkimi subdomenami), która już w zeszłym roku złapała na krótko filtr z dziwnego (według mnie) powodu. Postanowiłam więc opisać tę sytuację… wybaczcie jednak, że w przypadku tego typu błędów nie chcę się chwalić nazwą domeny 😉→ Czytaj dalej
W związku z dużym zainteresowaniem materiałami, które dotychczas publikowałam, zdecydowałam się przygotować 8-tygodniowy, intensywny kurs pozycjonowania dla → Czytaj dalej
W 3 numerze magazynu „SEM Specialist” pisałam o tym, dlaczego pozycjonowanie to nie jednorazowa usługa (artykuł rozpoczyna się na 16. stronie). Od tematu doboru słów kluczowych, poprzez optymalizację strony z ich uwzględnieniem przeszłam do budowy link popularity – najdłuższego procesu, który powinien trwać przez cały okres istnienia→ Czytaj dalej
Dzisiaj wyszedł kolejny numer magazynu SEM Specialist i również tym razem znajduje się w nim artykuł mojego autorstwa. Tym razem jest to case study jednego z serwisów INFEO, w którym nastąpiła rozbudowa o nową strukturę. Wzrost ruchu organicznego uzyskanego tylko dzięki nowym podstronom wyglądał następująco:
→ Czytaj dalej