Narzędzia do monitorowania pozycji (ankieta)

Chciałabym prosić Was o wypełnienie krótkiej ankiety mającej na celu określenie Waszych potrzeb co do narzędzi monitorowania pozycji w wyszukiwarkach. W ramach zachęty wśród osób, które na końcu podadzą swój adres mailowy (nie jest to obowiązkowe), wylosowane zostaną 3 nagrody:

  • 1 półroczny pakiet „Pro” lub dostęp do mojego kursu;
  • 2 półroczne pakiety „Webmaster”.


Losowanie odbędzie się jutro popołudniu, czyli w czwartek 19 maja. Ankieta ta jest przeznaczona dla osób, które nie korzystają jeszcze z SeoStation.pl – użytkownicy systemu odpowiadali już ostatnio na podobne pytania.

Z góry dziękuję wszystkim za pomoc.

Lista nagrodzonych

  • pakiet PRO lub dostęp do kursu
    • (czekam na odbiór nagrody)
  • pakiet WEBMASTER
    • Bartosz z Tczewa
    • Andrzej z Krakowa
KATEGORIE: Narzędzia SEO
Comments (7)

Głosy oddany, czekamy na losowanie 😉

Wydawało mi się, że wypełnianie ankiety jest nudne, bezsensowne i tym podobne, a tymczasem jedno z pytań zainspirowało mnie do narady z programistą. Mam nadzieję, że sama zwrócisz uwagę na to samo:)

Już po losowaniu 🙂 Po otrzymaniu odpowiedzi od nagrodzonych, opublikuję ich listę.

Największy problem jaki tu widzę, to fakt raportowania i próbkowania pozycji klientów, przez firmę, która jest potencjalną konkurencją – czyli właściciela systemu. Być może się mylę, ale chyba mało firm zajmujących się pozycjonowaniem zechce skorzystać z systemu monitorowania jaki oferuje konkurencja.

Mam nadzieję, że uspokoję Cię w tej kwestii, ale w INFEO w szczególności skupiamy się na swoich projektach.

Od początku kiedy zaczęłam w ogóle myśleć o dołączeniu do działalności męża wiedziałam, że nie chcę przyjmować po kilkadziesiąt klientów na jednego pracownika – to nie nasz kierunek 😉 Mamy dosłownie kilku klientów na pozycjonowanie, więcej na różnego rodzaju konsultacje czy audyty, więc tak naprawdę większą konkurencją dla innych firm SEO są początkujący freelancerzy (przyjmujący znacznie więcej zleceń) niż my.

@Lexy – niczego Ci nie zarzucam, ani nie podejrzewam 🙂 nie mam tu też na myśli samego SeoStation lecz ogólnego problemu monitorowania pozycji przez zewnętrzną firmę. Czasem po prostu nie można sobie pozwolić na ryzyko wycieku informacji itp, i trzeba zainwestować we własny system monitoringu lub oprogramowanie na wyłączność.

„niczego Ci nie zarzucam, ani nie podejrzewam”
Dobra, dobra… już parę razy czytałam teksty w stylu „a bo wyciek danych” albo „przesłanie klientom swojej oferty”, a później „ale nie to, żebym miał coś do Ciebie tylko tak ogólnie piszę” 😉 Generalnie uważam, że jeśli chodzi o SeoStation to profil naszej działalności nie powinien mieć żadnego znaczenia przy podejmowaniu decyzji o tym, czy korzystać z tego systemu czy nie.

„trzeba zainwestować we własny system monitoringu lub oprogramowanie na wyłączność.”
Ja też od samego początku korzystam z autorskiego rozwiązania, bo mam tu wszystkie funkcjonalności jakich potrzebuję. Tylko że na autorski soft nie zdecyduje się raczej nikt, kto monitoruje kilka czy kilkanaście stron, dlatego ogólnodostępne systemy są odpowiednie głównie dla takich osób.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Copyright 2005-2023 SEO blog Lexy. All Right Reserved.