Wygląda na to, że seowcom w czerwcu nie będzie się nudziło – od połowy miesiąca będzie impreza za imprezą. Jednym z głośniejszych wydarzeń jest Search Marketing Day, nad którym już w zeszłym roku się zastanawiałam i na który niestety znowu nie dotrę. Ale ja zawsze miałam pecha do imprez branżowych, bo jak nie sprawy zdrowotne (jak tym razem), to… inne 😉 Na szczęście przynajmniej komuś z Was mogę przekazać 1 darmową wejściówkę, ale o tym później… najpierw kilka słów o samej konferencji.
Search Marketing Day to 2-dniowa międzynarodowa konferencja organizowana przez MaxROYa. Tegoroczna edycja odbędzie się w Poznaniu w dniach 27 i 28 czerwca (czwartek i piątek). Pierwszy dzień to 2 ścieżki tematyczne – SEO Heroes na jednej sali i SEO Alternatives na drugiej. Natomiast w drugim dniu na jednej sali będzie SEO PRO, a na drugiej – Programy partnerskie. Pełna agenda jest dostępna na stronie searchmarketingday.com – ja jedynie napiszę, które z prezentacji zainteresowały mnie najbardziej:
- „Automating SEO while staying whitehat” – Dan Petrovic (próbkę jego wiedzy można przeczytać na Sprawnym w artykule ze streszczeniem 7 testów, z czego polecam w szczególności test nr 3 i 7);
- „Unnatural Links & Penguins” – Razvan Gavrilas;
- „DEFEAT PANDA: 3 Most Important Things to Check in GA for SEO & Panda” – Josh Bachynski;
- „Facebook Fanpage – black hat, white hat or grey hat” – Radosław Grzelaczyk.
Generalnie, na konferencji będą przeplatały się między sobą wszystkie kolory tęczy, jeśli chodzi o prezentowane techniki. I właśnie to będzie tematem mojego mini konkursu, w którym za najciekawszy komentarz przekażę 1 wejściówkę na pierwszy dzień konferencji SMD 😉
Co zrobić, aby wygrać? Należy w komentarzach podać:
- 3 najczarniejsze techniki w zdobywaniu linków;
- 3 najbielsze techniki w zdobywaniu linków.
Wszystkie komentarze do tego wpisu zaakceptuję dopiero w momencie zakończenia konkursu, żeby nie korzystać z pomysłów innych 😉 Na odpowiedzi czekam do godz. 9 w najbliższy czwartek, żebyście w razie czego załapali się na promocyjną cenę konferencji (obowiązuje do 15 czerwca – szczegóły tutaj).
PS Pamiętajcie, aby podać działający adres e-mail, bo to na niego wyślę informację o odbiorze wejściówki.
Aktualizacja: wyniki konkursu
Dziękuję wszystkim za udział w konkursie. Muszę przyznać, że nie spodziewałam się aż tak dużego zainteresowania i aż tak obszernych wypowiedzi. Tym razem wybór najciekawszej był wyjątkowo trudny, biorąc pod uwagę zaangażowanie uczestników. Ale wygrać mogła tylko jedna osoba i jest nią Sławomir Borowy – chyba ten pomysł z fałszywym newsem przekonał mnie do tego, że to właśnie jego komentarz mnie najbardziej przekonał 😉
Żałuję, że wejściówek nie mam więcej, bo przekazałabym je co najmniej 4 osobom.