Z książki „Sekrety pozycjonowania w Google” dowiesz się m. in. jak dobrać odpowiednie słowa kluczowe, zoptymalizować swoją stronę oraz najlepiej ją wypozycjonować. Książka przedstawia również różne aspekty systemów wymian linków, szczegółowo opisuje algorytm Google PageRank oraz radzi jak tworzyć strony internetowe, które mogą pomóc podnieść ranking strony pozycjonowanej. Oto opis ze strony www.sklep.nakom.com.pl.
Mimo wyjątkowo niskiej ceny (19,90 zł) zawiodłam się na tej książce. Nie dość, że „Sekrety pozycjonowania w Google” nie zawiera nawet 100 stron, to jeszcze prawie połowa dotyczy systemów wymiany linków. Na co komuś instrukcja ich obsługi, skoro tego można się dowiedzieć z netu? Według mnie osoby, które mają jakąkolwiek wiedzę na temat pozycjonowania, nie znajdą w niej nic nowego. Osoby zupełnie zielone zaś pogubią się, bo albo jedna sprawa jest opisywana w kilku rozdziałach, albo jest o niej napisane zbyt ogólnie. To jeszcze nie koniec. Książka zawiera błędy, o których można poczytać na forum Pozycjonowanie i Optymalizacja. Są w niej również opisane metody nieetyczne – wystarczyło napisać, że sposobami na spamowanie są m. in. komentarze i ukryty tekst, ale po co podawać przykład tego jak to ma dokładnie wyglądać? Po co pisać krok po kroku jak sfałszować PR? W skrócie – nie polecam i radzę zamiast tego poczytać chociaż parę stron wspomnianego już forum PiO.