NOODP – zmiana tytułu i opisu

< META NAME=”ROBOTS” CONTENT=”NOODP”>
lub
< META NAME=”GOOGLEBOT” CONTENT=”NOODP”>

Dzięki temu meta sprawimy, że Google nie będzie pobierało opisu strony z DMOZ, tylko ze strony. W tej chwili bywa z tym różnie, a ponieważ przy dodaniu strony do wspomnianego katalogu zwykle opis zaproponowany przez nas jest skrócony i może nie zawierać słów, na jakich nam zależało, czasem lepiej jest gdy opis jest pobierany ze strony z opisu strony w metatagu description. Pierwszy w podanych kodów dotyczy wszystkich wyszukiwarek, a drugi tylko Google, jednak nie wszystkie wyszukiwarki mogą obsługiwać ten metatag. Oczywiście trzeba cierpliwości zanim opis w Google zostanie zmieniony. Można także użyć kombinacji tego metatagu wraz z robots jak pokazano powyżej.

Więcej na stronie Google.

KATEGORIE: Optymalizacja stron
Comments (3)

NOODP działa – przetestowałem na kilku stronach, które kiedyś udało mi się dodać do DMOZ’a. Trochę trzeba poczekać, ale lepsze to niż opis w Google, którego nie chcemy…

Czy w dalszym ciągu jest sens używania tego tagu? Minęło 9 lat a właśnie widziałem go na jednej stronie.

^ raczej nie ma sensu, zwłaszcza że od marca katalog DMOZ przestaje istnieć. Więcej info: http://searchengineland.com/rip-dmoz-open-directory-project-closing-270291

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Copyright 2005-2023 SEO blog Lexy. All Right Reserved.