W poniedziałek 29 września 2008 r. w Warszawskim Centrum EXPO XXI odbędzie się Google Day 2008. Uczestnicy poznają na nim najnowsze trendy w zachowaniu klientów, dowiedzą się jak Internet może wpłynąć na markę przedsiębiorstwa oraz nauczą się korzystać z wszelkich usług udostępnionych przez Google. Ilość miejsc jest ograniczona, dlatego warto zarejestrować się jak najszybciej na tej stronie.
Podczas Google Day 2008 odbędą się 3 warsztaty. Szczegółowy program znajduje się na stronie Google Day, gdzie wśród wykładów znajdziemy takie tematy jak:
- Jak zwiększyć ruch na Twojej stronie z Google AdWords
- Jak mierzyć swoją obecność w sieci
- Jak uatrakcyjnić swoją obecność w sieci
- Budowanie marki przez kampanie w wyszukiwarkach
- Jakość ruchu na witrynie: ocena i pozyskiwanie
Zachęcam do zapoznania się ze szczegółami i do rejestracji.