Testy
Przeprowadzone testy mają na celu sprawdzenie i bieżącą aktualizację informacji związanych m.in. z wpływem wybranych elementów na pozycję strony, a także sprawdzenie tzw. first link counts.
Test 1 – Brak title na stronie a prezentacja danych w Google
Zaczynamy od sprawdzenia, co Google wstawi w miejscu tytułu strony w przypadku gdy pominięty zostanie title.
- titlesy1 – brak title, wstawiony metatag description
- titlesy2 – brak title, wstawiony metatag keywords
- titlesy3 – brak title, brak description i keywords, wstawiony nagłówek h1
- titlesy4 – brak title, brak description i keywords, brak nagłówków, wstawiony sam tekst
Test 2 – Maksymalna długość title
Gugielek wyświetla w serpach title do ok. 65 znaków. Czy to oznacza, że słowa kluczowe znajdujące się dalej zostaną zignorowane?
- titlesy5 – długość title znacznie przekraczająca zalecane 65 znaków
Test 3 – Maksymalna długość anchora
Sprawdzimy, czy 20 słów kluczowych w anchorze to dla Gugielka odpowiednia ilość.
Test 4 – Krótkie tytuły
W testach nr 1 dotyczących pustych title, Google od długiego czasu pobiera do tytułów anchory linków prowadzących z tej podstrony. Sprawdźmy, czy podobnie zachowa się przy bardzo krótkich tytułach.
- shortitlesy1 – brak description i keywords, brak nagłówków, wstawiony sam tekst, ale jest krótki title;
- shortitlesy2 – podobnie jak wyżej, ale w miejscu title wstawiam znak przestankowy (kropkę).
Test 5 – Podwójny title
Podobno w przypadku gdy na stronie znajdują się 2 tytuły, Google może je połączyć. Sprawdźmy, jak to wygląda w praktyce.
- po2title – pusty link bez anchora.
Posted on 19 lipca 2010at 16:28
„Brak title na stronie a prezentacja danych w Google”
na stronie bywa niekiedy iż brakuje mi różnych danych, jednakże nigdy Title. Wiemy ile znaczy, wiele z czasu poświęconemu stronie to czas na adekwatnie dobrane Title
„Maksymalna długość title”
zawsze uważałem że Google mimo iż prezentuje w Serpach treść Titla użytkownikom ograniczonego do ok.65 znaków, nie lekceważy treści umieszczonej po/za 65 znakiem.
Twój test Lexy, pokazuje iż choć dane prezentowane w serpach są ograniczone, to są brane pod uwagę w znacznie większym zakresie. Nie ważne co G prezentuje, ważne co sam weźmie pod uwagę, a bierze więcej niż pokazuje.
„Maksymalna długość anchora”
powiedziałbym, najmniej przeze mnie brany pod uwagę aspekt wykorzystania omawianego testu w praktyce. Zależy mi na silnym anchorze, któremu rozklonowanie treści anchora do monstrualnych rozmiarów jak zaprezentowane w przykładzie nie służy. Im więcej wyrazów jako anchor tym siła przypadająca na każdego z nich mniejsza.