Zarabiaj na audytach SEO

UWAGA: Zapisy na to szkolenie zostały zamknięte. Zachęcam do zapoznania się z ofertą kursu pozycjonowania na poziomie podstawowym lub średniozaawansowanym.

Audyty SEO od LexySzkolenie “Zarabiaj na audytach SEO” to 53 strony informacji o tym, jak krok po kroku wykonać podstawowy audyt SEO oraz jakie narzędzia ułatwią taką analizę. To także gotowe wzory plików, które uczestnicy szkolenia mogą wykorzystać do celów komercyjnych* wykonując audyt SEO dla swoich klientów.

Ostatnia aktualizacja szkolenia: 26 marca 2015 r.

Zawartość szkolenia

Na materiał “Zarabiaj na audytach SEO” składają się:

  • 53-stronicowa instrukcja – szczegółowo opisany poradnik dotyczący sposobu przeprowadzenia analizy strony;
  • arkusze kalkulacyjne – to 8 arkuszy, w których analizie poddanych zostanie ponad 120 elementów (poniżej fragment – kliknij, aby powiększyć) i które można wykorzystywać do celów komercyjnych*;
    Fragment arkusza audytu SEO
  • szablon audytu – 21-stronicowy szablon ostatecznego raportu, w którym należy zamieścić uzupełnione tabele z arkusza kalkulacyjnego i zamieścić swoje uwagi oraz przykłady błędów na analizowanych stronach;
  • aktualizacje bez dopłat.

Pełny spis treści (kliknij, aby powiększyć):
Spis treści szkolenia

Dodatki

Oprócz wspomnianych materiałów, uczestnicy szkolenia otrzymają:

  • miesięczny dostęp do narzędzia pozwalającego na monitorowanie pozycji online SeoStation (pakiet Pro o wartości 97 zł);
  • miesięczny dostęp do narzędzia umożliwiającego prowadzenie kampanii na forach i blogach – Brandle (pakiet Personal o wartości 77 zł).

Cena i zamówienie

Ponieważ uczestnikom szkolenia udostępniam wzory plików, na których sama od lat pracuję i które mogą oni wykorzystywać do celów komercyjnych (bez udostępniania publicznego), koszt szkolenia wynosi 300 zł (z VAT).

Opinie (6)

Szablony Lexy, przeznaczone do wykonywania audytu pozycjonowanej strony pozwoliły mi usystematyzować posiadaną wiedzę, a stosowanie ich w praktyce pozwala na to abym czasami nie zapomniał o jakimś detalu.
Mieczysław

Ogólnie, jest to bardzo przydatny materiał szkoleniowy, zwłaszcza, że tego rodzaju wiedzy brakuje. Oczywiście, malkontenci i zawistnicy czy złośliwcy będą zarzucać Ci, że produkujesz im konkurencję, ale przecież z drugiej strony, to nie jest jakaś “wiedza tajemna”, a gdzieś trzeba się tego nauczyć, jeśli ktoś myśli o profesjonalnym podejściu do klienta. Dlatego uważam, że szkolenie warte jest tych pieniędzy, a sam audyt, zwłaszcza z konkretnymi propozycjami co do treści, linkowania, dalszego “prowadzenia” strony, powinien być dużo droższy. Tego się nie da, nawet przy stronach stosunkowo młodych i nie zabagnionych, zrobić od ręki. Czasem musi to zająć wiele godzin, a nawet kilka dni.

Dzięki za szkolenie. Myślę, że każdy mógłby opierać się na opisywanych przez Ciebie obszarach pozycjonowania i optymalizacji aby zaprezentować kompletną strukturę audytu swoim klientom.
Paweł Kijko właściciel seoreklama.net

Jestem Twoim stałym klientem, kupiłem już 3 szkolenia. Z każdego jestem zadowolony i uważam, że były to dobrze wydane pieniądze. Dziękuję za dzielenie się wiedzą w tak przystępnych cenach, zresztą uważam, że mogłabyś spokojnie podnieść cenę tych szkoleń 2-3x.

Szkolenie bardzo fajne. Mimo, że zajmuje się SEO już od ponad roku, to dało mi fajny schemat, według którego mogę postępować robiąc audyt SEO.

Jak zwykle wysoka jakość za niską cenę a więc coś co teoretycznie w przypadku szkoleń w Polsce zdarza się bardzo sporadycznie. Jednak to szkolenie udowadnia, że da się przekazać innym użyteczną wiedzę w rozsądnej cenie 🙂

Pozostałe informacje

Szkolenie jest mailowe, a całość jest podzielona na 8 części wysyłanych w jednodniowych odstępach – każdego dnia uczestnicy otrzymają opis 1 części wraz z 1 arkuszem. Po tygodniu wysłane zostaną pełne wersje plików, łącznie z szablonem audytu. W przypadku aktualizacji szkolenia, wszyscy uczestnicy będą mogli otrzymać najnowszą wersję. Materiał jest dostosowany do analizy małych stron firmowych, jednak znajdują się w nim wskazówki dotyczące rozbudowy audytu o kolejne informacje i elementy istotne m.in. dla sklepów internetowych, blogów, lub serwisów ogłoszeniowych.

*Arkusze XLS i szablon audytu można wykorzystywać do celów komercyjnych, za wyjątkiem publicznego udostępniania.

PS Wystawiam faktury VAT.

Komentarze do szkolenia proszę wpisywać pod artykułem Przyjmuję zapisy….