Wpisy gościnne

Pierwsza pozycja to nie wszystko [wpis gościnny]

Walcząc o pozycje w Google i budując ruch, nie zawsze pamiętamy o tym, żeby weryfikować jego jakość. Często kończy się na jednym rzucie oka: odsłony są? Są. Wizyty rosną? Rosną. To dobrze.

Takie podejście jest jednak niewystarczające. W tym artykule wyjaśnię, jak przeprowadzić rzetelną analizę w Google Analytics, skupiając się na serwisach blogowych i informacyjnych (co obejmuje też strony-wizytówki firm). W kolejnym opiszę analizę dla sklepów internetowych.

Czytaj całość »

Google Index Checker – narzędzie do sprawdzania indeksacji w Google [wpis gościnny]

Google Index CheckerMam przyjemność opublikować wpis autorstwa Mariusza Kołacza, na temat jego autorskiego narzędzia do sprawdzania stanu indeksacji podstron/wpisów. Zachęcam do zapoznania się z artykułem.

Wiele osób nie zdaje sobie sprawy, że skuteczność pozycjonowania jest ściśle powiązana ze stopniem indeksacji, czym większy procent zaindeksowanych wpisów (linków), tym lepsze efekty.

Czytaj całość »

Analiza konkurencji SEO [wpis gościnny]

Analiza SEO w pigułceDzisiejszy wpis na temat sposobów analizy konkurencji w SEO, został opublikowany przez Damiana Sałkowskiego, pracującego w agencji K2 Search na stanowisku SEO Specialist.

Analiza konkurencji SEO – jak wiadomo przed rozpoczęciem procesu pozycjonowania jest to czynność niemal konieczna do wykonania.

Czytaj całość »