[Prima Aprilis] Szkolenie „SEO kobiecym okiem” – 20 kwietnia [Gdańsk]

Ten wpis jest jedynie żarcikiem Prima Aprilisowym 😉
Szkolenie: SEO kobiecym okiemDotychczas prowadziłam mailowe kursy SEO (poziom podstawowy i średniozaawansowany), które cały czas cieszą się sporym zainteresowaniem. Systematycznie otrzymuję też pytania o to, czy po 1. planuję wydać kurs na poziomie zaawansowanym, a po 2. czy jest możliwość przeprowadzenia szkolenia stacjonarnego. Przez długi czas nie miałam technicznych możliwości, aby się na to zdecydować (małe dzieci), ale w końcu się udało 😉 20 kwietnia 2016 r. poprowadzę (wraz z 2 koleżankami) stacjonarne szkolenie z pozycjonowania na poziomie zaawansowanym.

Szkolenie „SEO kobiecym okiem” będzie podzielone na 3 główne tematy, które zostaną omówione przez następujące osoby:

  • Magdalena Bród (Agencja kreatywna ClueGroup) – zajmie się tematem optymalizacji stron na przykładzie serwisu turystycznego. Pokaże szczegółowe case study z wdrożenia zaleceń z audytu, które w ciągu miesiąca przełożyły się na prawie 20% wzrost ruchu organicznego, a na przełomie 3 miesięcy – wzrost ruchu o 40% i zwiększenie konwersji o 25%;
  • Marta Gryszko (INFEO Marta Gryszko) – omówię szczegółową strategię link buildingu na przykładzie 3 rodzajów serwisów. Dla każdego z nich (strona z ofertą lokalnej firmy, sklep z pościelą i turystyczny serwis ogłoszeniowy będący przedmiotem case study Magdy) zaproponuję techniki i intensywność linkowania dobraną w zależności od potrzeb, a zatem o różnym stopniu trudności i ryzyka. Pokażę również efekty wybranych technik linkowania;
  • Ewelina Szczecińska (ARTEVIA) – jej część będzie dotyczyła zabezpieczania się, a także radzenia sobie z filtrami ręcznymi i spadkami wynikającymi z aktualizacji Google. Opowie również o tym, jak dostosować się do zmian wpływających na sposób prezentacji SERPów po aktualizacjach, które nie są związane z karaniem bądź premiowaniem za stosowane techniki pozycjonowania (temat opisany przeze mnie wczoraj). Również tutaj nie zabraknie przykładów.

Szkolenie będzie mocne technicznie i poparte przykładami. To wiąże się jednak z koniecznością ograniczenia liczby uczestników do 15 oraz podpisaniem umowy o poufności informacji przekazanych podczas spotkania.

Szkolenie odbędzie się 20 kwietnia 2016 r. (wtorek) w Gdańsku (BEST WESTERN PLUS Arkon Park Hotel *** przy ul. Śląskiej 10) w godz. 10:00-18:00. Cena szkolenia wynosi 1000 zł netto, a formularz zapisów udostępnimy tuż po weekendzie. Ze względu na wspomniane wcześniej ograniczenia w liczbie uczestników, najlepiej będzie włączyć opcję powiadomień mailowych o komentarzach do tego wpisu – to w nich poinformuję o formularzu zamówienia, jak tylko będzie dostępny.

Tuż po szkoleniu zaczynam 2-tygodniowy urlop nad morzem, a dziewczyny również zostają w Gdańsku do środy, więc będzie możliwość spotkania się na żywo na obiedzie lub przy piwku 😉

Fot. Weerayut Kongsombut

KATEGORIE: Szkolenia SEO

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Copyright 2005-2023 SEO blog Lexy. All Right Reserved.