Artykuły w kategorii: Narzędzia SEO

Pamiętam, jak na początku utworzenia polskiego forum Google proponowałam wprowadzenie narzędzia do zgłaszania niechcianych linków. Wtedy nie było dużego zainteresowania tym tematem, ale od kiedy Google oficjalnie przyznało się do nakładania kar za tzw. nienaturalne linki, takich pytań było coraz więcej. Już kilka miesięcy temu narzędzie „→ Czytaj dalej

Mam przyjemność opublikować wpis autorstwa Mariusza Kołacza, na temat jego autorskiego narzędzia do sprawdzania stanu indeksacji podstron/wpisów. Zachęcam do zapoznania się z artykułem.

Wiele osób nie zdaje sobie sprawy, że skuteczność pozycjonowania jest ściśle powiązana ze stopniem indeksacji, czym większy procent zaindeksowanych wpisów (linków),→ Czytaj dalej

W komentarzach do ostatniego wpisu polecono mi skorzystanie z serwisu SEOtxt, co też uczyniłam. W skrócie – w serwisie można m.in. zlecić przygotowanie tekstu lub kupić gotowe paczki tekstów na wybrany temat. Dodatkowymi usługami są: publikacja tekstów w sieci prywatnych precli i zakup multikodów do katalogów. W artykule tym skupię się na usługach→ Czytaj dalej

Textmarket to giełda treści, z której można pobrać gotowe, unikalne artykuły, wybrane na podstawie określonych kryteriów. Copywriterzy zarejestrowani w serwisie mogą wrzucać dowolne teksty, które zostawią wystawione na sprzedaż, albo zgłaszać się do wykonania zleceń, już w oparciu o konkretne wytyczne. Postanowiłam zarejestrować się i sprawdzić,→ Czytaj dalej

W dzisiejszym wpisie opiszę działanie systemu pozwalającego na monitorowanie, gdzie zostały wykorzystane treści z naszej strony. Mowa o narzędziu dostępnym pod adresem Tynt.com. Jego działanie polega na tym, że dzięki wstawieniu na stronie specjalnego kodu, przy każdym skopiowanym i wklejonym na innej stronie fragmencie treści, zostanie do niego → Czytaj dalej

Opcje dostępne w Googlowych narzędziach dla webmasterów umożliwiają usunięcie z indeksu pojedynczej podstrony lub całego katalogu. Ponieważ na stronie jednego z klientów zaszłą potrzeba wyindeksowania dużej liczby podstron, które nie znajdują się w oddzielnym katalogu tylko w jednym katalogu z tymi, które w indeksie mają pozostać, postanowiłam przetestować→ Czytaj dalej

Audyt SEO to raport przedstawiający, jakie elementy zostały wykorzystane na stronie prawidłowo pod kątem SEO, a jakie nie. Efektem takiego raportu jest wykaz błędów i propozycje zmian na stronie. Wstępny i bardzo ogólny audyt SEO można wykonać samodzielnie, korzystając ze stron takich jak np. woorank.com, jednak do bardziej szczegółowej analizy przyda→ Czytaj dalej

Chciałabym prosić Was o wypełnienie krótkiej ankiety mającej na celu określenie Waszych potrzeb co do narzędzi monitorowania pozycji w wyszukiwarkach. W ramach zachęty wśród osób, które na końcu podadzą swój adres mailowy (nie jest to obowiązkowe), wylosowane zostaną 3 nagrody:

  • 1 półroczny pakiet „Pro” lub dostęp do mojego kursu;
  • 2 półroczne
Czytaj dalej

UWAGA: Przejdź do wpisu na temat aktualnej wersji SeoStation.pl

W ostatnim czasie pracowaliśmy intensywnie nad nowym systemem do monitorowania pozycji w wyszukiwarkach – SeoStation.pl – który chciałabym dzisiaj zaprezentować. Za główne cele przy tym projekcie postawiliśmy sobie wygodę, intuicyjną obsługę oraz profesjonalny, przejrzysty→ Czytaj dalej

//Aktualizacja: Projekt został zamknięty w kwietniu 2020 r. i nie jest już rozwijany. Nie jest także dostępny w sprzedaży. 

SeoLight jest narzędziem służącym do półautomatycznego katalogowania i preclowania. Dzisiaj skupię się na samym katalogowaniu, bo lista dobrych precli jest u mnie tak krótka, że na razie nie miałam potrzeby automatyzować tego procesu.→ Czytaj dalej

Copyright 2005-2023 SEO blog Lexy. All Right Reserved.