Artykuły w kategorii: Książki

Helion wydał kolejne wydanie książki Shari Thurow – Pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych, które kupić można za 47 zł. Opis książki wygląda całkiem interesująco, a poruszone będą w niej nowe tematy takie jak optymalizacja obrazków oraz plików audio i video (VSEO). A co najważniejsze, została ona wydana we wrześniu 2008, więc informacje→ Czytaj dalej

Przewodnik Google zatytułowany Making the Most of Your Content: A Publisher’s Guide to the Web opisuje pokrótce działanie tej wyszukiwarki, a także zawiera wskazówki dotyczące tego, jak sprawić, aby Twoja strona była lepiej widoczna w wynikach wyszukiwania. Z książki tej można się również dowiedzieć, jak kontrolować → Czytaj dalej

Nie każ mi myśleć. O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych to książka, którą powinien przeczytać każdy webmaster, który chce, aby jego strona była jak najlepiej odebrana przez użytkowników, aby nie zmuszała ich do zastanawiania się, w co można kliknąć, a w co nie, albo o czym jest strona. Książka ta jest wydana przez Helion a ze szczegółami→ Czytaj dalej

Ostatnio informowałam o jednej książce o pozycjonowaniu (Pozycjonowanie i optymalizacja stron www), a dzisiaj czas na kolejną – „Marketing z Google. Jak wejść na pierwszą pozycję. Techniki pozycjonowania a spam” P. Kobisa, która zostanie wydana już w czerwcu.

Książka „Marketing z Google. Jak wejść na pierwszą pozycję. Techniki→ Czytaj dalej

Dzisiaj w sprzedaży pojawiła się książka, o której ostatnio pisałam – „Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Jak to się robi.” B. Danowskiego i M. Makaruka. Jej cena to 39,90 zł, a zakupić ją można na stronie www.helion.pl. Po zapoznaniu się z opisem i przykładowym jej rozdziałem wydaje się być interesująca, dlatego ja już dzisiaj→ Czytaj dalej

Z książki „Sekrety pozycjonowania w Google” dowiesz się m. in. jak dobrać odpowiednie słowa kluczowe, zoptymalizować swoją stronę oraz najlepiej ją wypozycjonować. Książka przedstawia również różne aspekty systemów wymian linków, szczegółowo opisuje algorytm Google PageRank oraz radzi jak tworzyć strony internetowe, które mogą pomóc→ Czytaj dalej

Marketing internetowy w wyszukiwarkach to dotychczas najlepsza książka, poruszająca m. in. zagadnienia pozycjonowania, jakie czytałam. Część IV „Marketingu internetowego w wyszukiwarkach” jest w całości poświęcona pozycjonowaniu. Dowiesz się jak dobrać odpowiednie słowa kluczowe i jak doprowadzić swoją stronę na czołówki wyników→ Czytaj dalej

Copyright 2005-2023 SEO blog Lexy. All Right Reserved.